fredag 22 april 2011

Skärpning nu!

Nu är det alldeles för mycket godsaker och ingen träning.
Det är dags att sätta lite mål OCH hålla dem!
Tidigare har jag ju ändå fått min träning eftersom jag har haft mina fasta klasser... men nu när jag inte har det och jobbar mest hela tiden så blir det lidande.
SÅ nu får det vara nog!

Nu behöver jag lite mål för att kunna hitta ny motivation.

Träning: 3 gånger i veckan, en av dem ska vara styrketräning i gymmet.
Kost: äta regelbundet, planera min mat. dra ner på kolhydraterna. inget godis/fika måndag till fredag.
Lördag och söndag som jag känner för.

Start? Måndag 25 april. kost och träning
Vecka 17. träna och göra mätningar med min PT johan.

Vision! Bli starkare och gå ner i cm lår och rumpa. Exakt mål sätter jag efter mätningarna.
Återkoppling kommer ske via bloggen,  där ska jag skriva upp mina pass så jag verkligen måste hålla mig till det.

Mmmm det känns rimligt!
Nu jäklar kör vi!

Men först! lyxig solig matig påsk!
(det är inte fusk, jag får göra som jag vill på helgen ;)

påskpussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar