tisdag 5 april 2011

No more baby in da corner! :)

Fortsättning följer.
Jag har ju stått i mitt vänster hörn i många veckor nu... och grubblat över nivån på den här  nybörjarkursen i hiphop. Jag har ju ändå dansat och åtminstone haft dansaerobic som jag kontrollerar utan problem... Men nej det är ju inte riktigt samma sak!  Jag undrar hur de som Aldrig dansat tidigare känner sig?! Modigt!
Men nu mina vänner så tar jag ett steg fram! Inget mer väster hörn för mig!
Det är nästan så att jag känner att det är mer roligt än svårt :P

Idag när Sofia klev inte så missade hon mig helt och undrade vart jag hade tagit vägen.
Så undrade hon vad sjutton jag stod i mitten av salen - har du bytt plats?!
Japp för tänk att jag har det!
No more corner for mumin! :)

Så här ser vår nybörjardans ut. Gillar verkligen den här låten!
Nej jag tänker inte skämmas för vi har sjukt skoj!

Whoooop!

2 kommentarer:

  1. Tycker gott du ska flytta dig till mitten! Grymt! Har funderat på att gå en klass på dansforum men fått för mig att nybörjarklasserna, där jag platsar, mest innehåller kids och ungdomar. Vet du om det stämmer? /Sara

    SvaraRadera
  2. hihi tack, jag tar mig tydligen dit sakta men säkert :)
    Det du ser ovanför är vuxengrupp nybörjare. Men ja det är väl kanske inte jättehög ålder på de som går där... jag brukar känna mig lite gammal trots mina purunga 30 jordsnurrar ;)

    Men samtidigt. Skit i det! Om det är någon klass som du vill testa så gör det! (ett tips är att du går dit på den klassen du tänkt dig och testar..)

    lycka till :)

    SvaraRadera