lördag 19 mars 2011

Vik Cirkelträning-Fokus löpstyrka!

Vi har satt in en extra klass på Sportlife Domkyrkan, dels för att det är så många som vill träna nu.
Men också för att många sätter igång sin löpträning ordentligt när våren börjar närma sig.
Klassen har varit jätteuppskattad och har sköts mer än utmärkt av Mr Emil Forss.
Det är 45 min stationsträning med fokus bål och ben.
Grym träning för alla!
Idag fick jag äran att hoppa in som instruktör när Emil roar sig i Stockholm!
Vilken rolig och nyttig klass det är! Lite lätt aerobicuppvärmning på Emils egenmixade skiva utan en enda jämn 8 och sedan var vi igång! :)
Idag blev det tre personer i varje grupp som körde järnet!
Två grymma brudar som verkligen gav allt, såg lätt chockskadade ut när jag tvingade dem att "hoppa i utfallssteget" 30 sekunder extra, vet inte om det var en vädjande blick om att jag skulle sluta, men de puschade sig i alla fall till det yttersta. Däremot när jag sedan i slutet ställer mig nära en kund som ligger på golvet och jobbar, och skriker så HÖGT JAG BARA KAN!
ALLA ORKAR 30SEKUNDER TIIIIIILL!
Den blicken jag får då får mig att förstå att Sara hitler Hänninen kanske tar i en liiiten smula för mycket...
Eller så trodde dom att det bara var en söt liten oskyldig danstjej i den här kroppen.
Hihi!
Jag är rätt övertygad att de inte tror det längre i alla fall!

Glöm inte bort Sportlife Ullevi imorgon!
Dansstep 11.30 med mig och majsan!
Sista chansen!
Kram på er!

I de lugnaste vatten...

1 kommentar:

  1. Du! Klaga inte på mina åttor :) är säker på att du skötte dig utmärkt idag! Tack för att du ville hjälpa!

    SvaraRadera