måndag 21 mars 2011

Utmaningen

Utmaningen!
Idag har jag varit på ett cykelpass igen! Jag körde 30 min med fantastisk Sofia och hon hade verkligen grym musik. Passade mig som handen i handsken! Sedan hade jag min core 30 min direkt efter cykeln, kändes som en riktigt god kombination...även om jag såklart föredrar Zumba 30 min istället för cykel... :p
Nu är det endast en klass kvar på mitt utmaningskort! Fighting... Jag måste palla mig iväg på box eller Combat... Puha... Jag har fortfarande träningsvärk sedan combaten förra torsdagen! Jaja det ger sig! Jag ska i alla fall göra det innan sista mars!
Jag ska klara min utmaning!
Vad är din utmaning... Kanske dags att sätta upp ett personligt träningsmål, endast för DIG.
Jaaa nu har du ändå satt igång tanken, lika bra att fullfölja den! Återkoppla till mig innan veckans slut så ska jag hjälpa dig att komma ihåg det! :)

Må bäst!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar