lördag 5 mars 2011

Träningsinspiration!

Träningsinspirationen finns inte alltid där... så när den väl infinner sig så gäller det att rida på vågen!
Eller, så kan man låta bli att träna. Jag tycker träning är suuupertråkigt!
Det gör ont, när du gör den och du får träningsvärk efteråt! Nej hur kan man motivera sig till det! Dessutom är själva ordet, för mig lite negativt laddat... något som jag måste göra...

TUR att jag får lite träning genom dansen!
Sen om det är dansstep, aerobic, hip hop det spelar ingen roll!
Det är så skoj så det faktum att det också är träning, det märks inte.

Nej träning klingar tyvärr rätt negativt i mina öron (jag vet jag är lite udda)
MEN gymma, gå på combat och dansa är inte träning i mina öron, utan det är just bara gymma (grymt för min kropp) Combata (adrenalinkKICK) och dansa är kärlek.

Tänker man på vad man gör och bara förknippar det med det så blir det lite lättare.
Klyschigt I KNOW!
Men gör du något som DU tycker är roligt så blir det inte jobbigt.
Du behöver inte förknippa det med något som du måste göra. Utan träningen blir bara en bonus!

Musik är också en grym inspirationskälla!
Tror jag har hittat en riktig finallåt.

Vad tycker ni om den här?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar