söndag 13 mars 2011

Seniorers skulderbladslyftare

skulderbladslyftare...hihih. Jag vet torr och tråkig humor, idag har jimbo haft utbildning i hur vi ska stretcha och komma åt denna fina nya muskel!;)
Givande dag på backaplan med många vassa donnor och grabbs. Bra diskussioner om hur vi ska strukturera upp seniorklasserna och verkligen se till att våra kära pensionärer får ut det mesta och det bästa!
Sen blev det en spännande promenad över hisingsbron då vagnen började ryka så vi fick evakuera! (låter värre än det var)
Tyvärr blev jag lite stressad då jag fick gå till domkyrkan! Så dagen sämsta insats blev danssteppen! Jag har aldrig någonsin, Aldrig! Fått sådan "black out" som jag fick idag. Fattade inte alls vad jag sysslade med! Glömde delar och fick inte ihop det, fick be Mia om hjälp för att överhuvudtaget lyckas få ihop sista blocket! Kaos! :)
Sen blev det ändå ett klockrent avslut på dagen ihop med alla mina idoler!

1 kommentar: