fredag 4 mars 2011

BarnCancerFonden

Nu har jag en ny fin flik som ni kan surfa in på.
Ni kan köpa ett armband för hundra kronor styck, finns hos mig och på Sportlife Domkyrkan.
Pengarna går direkt till barncancerfonden!
Efter att jag lagt ut den här informationen så fick jag den här kommentaren:

Sara

Det värmer ända in i själen när jag läser om armbandet som finns till försäljning till förmån för barncancerfonden och alla sjuka barn. Det är tack vare Dig Sara som uppmärksammar detta, och tack vare alla Er som bidrar, stort som smått, att cancerforskningen går framåt och räddar liv! 90% av alla forskningsanslag inom barncancer finansieras av just barncancerfonden.

Kämpa för livet!
Kram
Daniel


Seriöst! Hur rörd blir man inte!?
Det påminner oss om att oavsett om du ger en krona eller hundra... eller flera tusen för den delen, så spelar det ingen roll.
Ingen kan göra allt, men ALLA (japp du med) kan göra något!
Se till att hugga mig nästa gång du ser mig för att bli en stolt ägare och såklart ännu stoltare sponsor och medmänniska!
(För tusan gör det snart, för min sambo har redan hunnit sälja fler än mig! Jag måste verkligen step it up!)
Kämpa för livet!

Kram å trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar