torsdag 24 februari 2011

Torsdag...

Mina seniorer är verkligen bäst! Ja jag vet jag säger det vaaarje torsdag men de är så grymma! Det är så skönt att prata med äldre positiva damer och herrar... Man vet liksom inte vad de kommer säga eller ibland alls vad de pratar om överhuvud taget just för att de har så mycket livserfarenhet!
De är balla! Idag var det en gammal lärarinna som tyckte att jag var en bra pedagog! Tack och bock för den! :)

Sedan blev det Zumba och s-core i vanlig ordning! Körde vidare på veckoutmaningen... ALLA gjorde armhävningar på tå!
TorsdagsParty på Ullevi!
Verkligen härliga medlemmar och härlig klubb den där Ullevi!

Avslutade dagen med stressjobb på domkyrkan... Tydligen ville halva Göteborg träna just idag :) Tur att italienskans Bella stod vid min sida!

Rockat från telen 24/2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar