söndag 13 februari 2011

Ny vecka nya tag!

Ny vecka nya tag!
Har fortfarande ont i framsida lår. Måste ha gjort en riktig sträckning i tisdags... Får se om jag får försöka dra ner på vissa pass i veckan.
Imorgon blir det iaf s-core, där är bara uppvärmningslåten lite påfrestande... Men resten av passet borde gå galant!
Får nog byta bort min Mrl och gymma lite istället.
Jag och Martin ska fortsätta med våran veckodeal. Inge godis och inget fikabröd. Gäller måndag till fredag 17.00 :)
Jag misslyckades förra veckan... Men var ändå lite bättre än jag brukar.
Den här veckan ska jag lyckas!
Nu tar vi nya tag!

Den här helgen har jag haft utvecklingssamtal med två instruktörer som har visat upp sina zumbakunskaper!
Sportlife har verkligen hög kvalité på sina instruktörer! Det är otroligt roligt att se! Jag har ett grymt jobb!

Tack till mina vänner som var här igår!
Superkul var det!
Extra tack och hatten av för Dusko!
(grymme kocken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar