tisdag 22 februari 2011

Morgonblogg har guld i mun!

Det är så himla skönt med mina onsdagsförmiddagar! Alltid ledig... Eller ja ledig och ledig, jag brukar ägna dem åt företaget... Pappersarbete, renskrivningar osv. Men idag ska jag bara vara ledig! Äta frukost i lugn och ro. Det är vardagslyx!
Idag blir det dansstep 16.00 på domkyrkan! Kommer bli ett flumparty med mig o Dusko! Grymt skoj :)

Har börjat med veckoutmaningar på min s-core, jag kör måndagar på domkyrkan och torsdagar på Ullevi.
Den här veckan handlar det om tekniken och hur vi kan utmana våra armhävningar. Känns bra med lite mål!
Har redan börjat lura på nästa veckas utmaning :)

Vill stolt erkänna att igår (eller idag)
Blev det inte en enda godisbit! Varken för mig eller Martin! :)

Siktar stenhårt mot fredag!
Ett litet steg i taget... Då borde det väl gå?!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar