onsdag 2 februari 2011

Mer bilder från NIKE blast 2011

Tha Blast from da past!
Puh under dessa dagar hinner man ju inte bli mer än danstokig.
Asbra! jag känner hur kreativiteten flödar.... gäller att rida på vågen medan den finns här. :)
Musikinspiration, rörelseglädje och skapandeLUST!
Blir ett par extra dansfusion på det här :)

Här kommer bilderna!

Bra sportlifejackor! Du såg vart hela gänget fanns!    


Sköna Nonne och Lisa som jag delade de flesta klasser med.

StrippHeydeck!

Petter var där med sina grymma magrutor ;) SÅKLART

Sexy chairtease! (Johannas nya kärlek)

DJ Dusko river av en snygg miiiin

2 kommentarer:

  1. ååå jag älskar min tisha!! det kan va den vackraste jag ever ever ägt. =) mmm kurrkurrkurr.. roooolig helg! <3

    SvaraRadera
  2. Han är ju gay. Hjärta i tusen bitar! Min plan är att börja förfölja honom på heltid å chairtease-a honom straight! Höhö!

    SvaraRadera