lördag 19 februari 2011

Långhelg med grym balans!

Det är fantastiskt att ha tre dagar till att återhämta sig! Eftersom jag var ledig igår känns det som söndag idag... Fast det bara är lördag, en hel extradag till att njuta av livet! Kurrrr
Igår var jag på cykel 30 min och s-core 30 min. Det är verkligen grym träning! Jag svettades som en tok! :)
Det var skoj att testa på activio också (använda pulsband för att lättare kunna följa hur mycket man ska arbeta typ) Känner mig supertaggad på träning nu faktiskt :)

Fick mejl av den möhippegruppen som jag hade senast där de talade om hur roligt de hade haft med mitt pass. Det känns verkligen jättekul att de uppskattade vår timme och att de skrev att de skulle fortsätta rekommendera mig... Värmde verkligen i ett gammalt trolls (Mumin dvs jag) hjärta! :)
På tal om hjärta sååå frukost mys med extra kärlek idag :)

Även mitt konditionshjärta fick sig en omgång idag på Sportlife domkyrkan!
Cirkelträning fokus Löpstyrka med EMIL! På tillfälligt besök lördagar 12.00!
Grym lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar