måndag 21 februari 2011

Dålig karaktär!!

Måndag och jag har redan brutit mitt veckogodislöfte! För er som inte vet det så har jag och min sambo en godis och fika deal. Inget godis eller fika måndag till fredag 17.00 ... Det har jag redan lyckats bryta... När det finns godis hemma kvar från helgen så var det omöjligt att inte stoppa de små rackarna i munnen! Uruuusel karaktär japp! :)

Nu måste jag skärpa mig! Tror att jag behöver ett hårdare straff för att bli motiverad att följa den här dealen :p
TUR att jag har ett extra träningspass planerat! Dansstep på sporlife domkykan med Dusko 16.00 på onsdag!

Hoppas vi ses där!

Nu blir det hiphop på dansforum med sköna fröken Heydeck!

Rockat från min iPhone

5 kommentarer:

  1. Men Mumin träningen är inget straff juu :)Om du klarar dig fram till fredag tycker jag att du ska ge dig och sambon belöningen att komma och köra Cirkel med mig igen på lördag! Då växlar vi upp en nivå :)

    SvaraRadera
  2. Haha Cirkelträning med dig och cykel med Eva kan endast ses som bestraffning!
    Jag ska iväg till Oslo på lördag, men kan kommer martin!
    Eller så får du vänta en extra vecka ;)
    Det va skönt pass! Belöning definitivt Inte!
    men bra och skön start på lördagen! :) vi gillart och uppmanar alla att testa!!!
    Tycker du kan slänga in lite armhävningar när vi ändå är där ;)

    SvaraRadera
  3. Att bryta löftet första dagen var intget bra tecken :)

    Bra blogg förresten

    SvaraRadera
  4. Haha nä du Christer, det var det verkligen inte! :)
    Såg att du tränar på Sportlife, du får peppa mig lite extra nästa gång du paserar Sportlife domkyrkans reception ;D

    SvaraRadera
  5. Okey på lördag ska jag ha med en stations mördande armhävningar. För man springer ju med armarna också, typ ;) Om dom tycker att det är spyjobbigt ska jag skylla på Mumin :P

    SvaraRadera