tisdag 14 december 2010

Några Najsa peops från SWC! :)

Här kommer i allafall några bilder från Sportlife WinterChallange.
För fler bilder kika in hos vår aktiva morsa MIss Malin massa SLDC bilder (som vi så fint heter nu :P)
Eller min Kollega Jim Berg som tydligen kände för att skicka en mega Boost till fröken mumin..Wiiiii :)
Tackar och bockar!
Härlig helg! Ikväll får jag äntligen vila... även om det känns lite tomt utan min nya härliga lilla grupp duraceller! :)
Tjingis!

BodyBalanceCrew1

Mike "studsboll" Gamble

Freak!
Barnsligt coola MIKE och SUSSI!
Grymmaste Åsa med grymmaste burret! 
Fina Donnor! ;)
Snygga Anna-Maria Carriiiiiii! ;)

2 kommentarer:

  1. Efter att ha spanat in Jim Bergs video kan jag inte annat än hålla med honom - you rock Mumin!!

    SvaraRadera
  2. Sötis! jag får komma till BKK så kan vi rocka ihop!!! :P

    SvaraRadera