torsdag 30 december 2010

Året börjar lida mot sitt slut...

Men Shit vad grymt 2010 har varit!
Idag blir det först lite afropowerdanceyourassoff och lite s-core på Sportlife Ullevi.
Sen jobbar jag halva dagen och beger mig vidare till stena.
Jepp det blir nyårskryss! Med mig har jag fina fröken Henningsson, paret blomman å zacke, lillebror och mr Martin! Ojoj pensionärerna kommer att få seriöst competiton i buffékön!

2011 händer det Endel nyheter med lilla jag :) jobbmässigt kommer jag arbeta 80 % i receptionen.
Jag har sagt upp ett par klasser i veckan och ska dansa hiphop och modern dans på dansforum. Vilket känns barnsligt förtjusande! Wiiii!
Jag kommer även att gå en coachingutbildning så att jag kan ge mina kollegor ännu bättre utvecklingsträffar. (bland annat ;)
Vi har även ett par dansuppdrag med SL nytillsatta dancecrew! Världens goingar där!

Jag känner redan nu att 2011 kommer att bli riktigt fett! Kurr!

Önskar dig och din familj en fantastisk nyårsafton och ett underbart 2011!

Shaked it från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar