fredag 5 november 2010

TräningsInspiration!

Ihelgen är det dags för the convention.
Ett träningskonvent med massa ny sprudlande inspiration. Tro mig när jag säger att jag ska (in)supa så mycket jag kan. Har även lurat med in fina lillasyster som kommer och hälsar på i helgen! Yay! :)

Dagen börjar 09.30

Dance for life (step)Oscar Nilsson

Det finns inget som kan få kroppen att må bättre än rörelser. Snurrar, vändningar och massor av rytmer. Ge dig själv en paus till att ta hand om dig själv - Dansa för livet!

Det kommer jag göra! Det är min grej just nu! Dansa för livet! :)

Sen är det

Urban Jazz (dance)

Åsa Fornander
En dansklass där vi jobbar på att hitta känslan, stilen och attityden. Du kan inte göra något för stort eller för mycket... snarare tvärtom. Här är tillåtet att ta plats, ge dig hän och dansa för att du älskar't!

Åsa är en av mina stora favoritinstruktörer! Jag tycker att hon alltid är superförberedd och passionerad i allt hon gör. Så det här ska bli ur kul... sen vad är urban jazz... me dont know :P

Raw Food (föreläsning)

Erica Palmcrantz Aziz
Under en intensiv timma kommer Erica visa hur du kan göra supersmoothies, egna proteinbars med bara naturliga råvaror och andra powersnax för att du ska kunna förbättra dina resultat i livet. Du får också lära dig viktiga nycklar som du lätt kan ta med dig i din egen vardag för att använda kosten som ett hjälpmedel för att ge dig superkrafter. Efter föreläsning kommer du ha en fått ett djupdyk i vad raw food är, vad det kan göra för dig och hur du kan börja leva med raw food på ditt eget sätt! Long Live Life!

Lite matinspiration, kan jag behöva. Även om fett är fett rätt! ;)

AfroHouse Xplosion (dance)

Sandra Börjesson
En dansklass med hög puls, sköna afrorytmer och en gungande housekänsla. För dig som älskar afro, vill smaka på house och sugen på något nytt! Gör dig beredd på ett svettigt pass. Rhytm is a dancer!

Supporta min kollega sandra i utvecklingsteamet! Ska bli härligt med lite gungande afro!

Step It Up (step)

Robert Sörensen
Robert visar dig genom pedagogisk uppbyggnad och utlärning hur bassteg kan utvecklas till mer avancerad koreografi. Fokus på flyt och smidiga övergångar.
 
Känner inte alls till Robert, men eftersom jag är ett stepfreak så blir det nog underbart ändå!
Ser mycket fram emot den här helgen! Ska bli kul att få hänga med mina kollegor och mysa..svettiga och fina! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar