fredag 19 november 2010

Oförskämt nöjd!

Trots att jag är hemma med en irriterande huvudvärk så kan jag inte låta bli att känna mig oförskämt nöjd.
Jag trivs så himla bra med mitt liv! :)
Även om det är lite tveksamheter vart jag är på väg ibland så känner jag mig otroligt lyckligt lottad :)
Alla mina delar i livet är på topp och jag känner verkligen att jag förtjänar det och att jag aktivt väljer det varje dag. Ibland måste man arbeta lite hårdare för att få visa saker att fungera, men så här i efterhand så är det värt allt slit!
Älskar mitt arbete, Ser fram emot helgens utbildning. Det är en stor ära att få utbilda, utveckla och inspirera Sportlifes nya instruktörer.
Har även världens bästa vänner! Behövde hjälp härom dagen och innan jag ens hinner fråga så har de fixat och donat och tagit hand om mig! Kärlek!

På tal om kärlek, så kommer det att firas ordentligt på tisdag! 5 år med en väldigt speciell person.

Önskar dig en ljuvlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar