torsdag 28 oktober 2010

Vardagslyx!

Tog lite ledigt från receptionen idag. Istället begav jag mig till Ikea med bossen för att fixa till klubben lite. Körde till domkyrkan från Ullevi alldeles själv :) sjuuukt nöjd att ja hittade :) plockade upp bossen/vägvisaren laisa. Tog oss över bron och bort mot bäckebol, sara lägger sig i fel fil, åker tillbaka å kör ett ärovarv i rondellen... Hamnar iaf fel... Tunnel... Mot Malmö.. Så det fick bli Ikea kållered ist. Plockade på oss massa bra grejer, galet ekonomiska och kreativa och framför allt effektiva! Vi hade världens minsta bil, men sakerna fick perfekt plats! :) sedan lyckades jag ta mig till backa å dumpa bilen... Bävar inför nästa vecka då ja måste hämta den igen! :)

Efter det fick jag tid att gå lite på stan! :) nu har ja äntligen vart på Telia och reggat mitt telefonnr... Så om en vecka kommer jag använda min nya iphone som legat ouppackad ett par veckor nu. :p

Avslutade kvällen i lite romantisk stil med rödvin och belgiska chokladpraliner och rosa bandetgalan!
Ska även unna mig lite extra skönhetssömn!
Nattinatt! :)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Grymt härlig och livfull blogg jag hittade till. Hit kommer jag fler gånger.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Härligt, du är alltid välkommen! :)

    Måste säga detsamma! Kul att se någon som verkar ha mer järn i elden än jag själv ;)

    Helgen blir ljuvlig, önskar dig detsamma!

    SvaraRadera