fredag 29 oktober 2010

Jag hoppar!

njae kanske inte hoppar.. lika mycket som att jag tar ett steg i rätt riktning... :)
Har i alla fall kommit på (ja jag vet att jag inte har varit snabbast i världen) men jag inser att jag arbetar för mycket så att jag måste unna mig lite ledigt. Så i helgen säger jag nej. Nej till extraklasser, även fast receptionisterna blir sura. Nej till "övningsträning" för oss instruktörer... som jag faktiskt väldigt gärna vill gå på... :)
I helgen ska jag endast njuta och göra precis som jag vill. Tror att jag ska unna mig lite gym eller yoga.
Får se vilken tid som passa bäst.
Har äen två kalas att se fram emot, tydligen är 30 det nya svarta.
Ser galet mycket fram emot det!
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Du är den bästa! Tycker att du är värd allt! Och det är bra att du också insett det! Nu blir framtiden våra! Puss /Em

    SvaraRadera