lördag 30 oktober 2010

Grymma 30 åringar! Grattis Lisa och Sofia

Kalas i helgen! Tårbuffé och fest! Väldigt trevligt måste jag säga!
Igår firade vi Sofia, som fick en resa till det stora Granatäpplet! Såklart spann vi vidare på det där och gav henne massa bra info och en fin I hjärta GBG tröja som hon kan ha där för att kompensera all New York kärlek! Väldigt mysig familje och vänner tillställning. Gosigaste Bamsehunden charmade alla!
Födelsedagsbarnet!


Det är även hon som gjort min företagslogga! Löjligt stolt över det och galet snygg är den! :)
 Sen har vi da Mountain, Bossen Lisa som också fyller år den här helgen. Där kommer det nog bli lite mer rumpskak, spanking och massa annat snusk. (Japp det är så hon jobbar, jag försöker ibland att hänga med på ett hörn.... men det är lönlöst!) :)  Ser fram emot en rolig partykväll!
Lisa och hennes lööve Love.
Nu blir det gymmet och sen ska jag försöka rensa upp i min hamstrande bortglömda (minst sagt stökiga lya)
Två dagar ledigt... Njuter!
Önskar dig en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar