torsdag 14 oktober 2010

Fotomodell?!

Nää det skulle jag absolut inte säga :) Jag har absolut inga modellia kriterier som stämmer överens överhuvud taget!
Det gör mig inte ett dugg heller! Försöker att gå efter motot, jag duger som jag är! :)
MEN idag känner jag mig som värsta hippa modellen! Även fast jag nog tycker att det är lite vääääl mycke Sara!
Men Lite kul är det ju såklart ;) kolla in detta om du står ut med min självgoda sida...
Så förstår du Säkert vad ja menar... Nattinatt :)

http://www.jadenberg.com/
Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Du är så fantastiskt snygg på bilderna, och jag tror absolut INTE att nån människa i världen kan uppfatta dig som självgod! Du förtjänar varenda sekund i ljuset, fina Sara! Imorgon ska vi Zumba loss! Pöss

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! :) Jag ser så sjuuukt mycket fram emot morgondagen! Heldag med rumpskak och goa nissor! kan det bli bättre!!? :)

    SvaraRadera
  3. Finaste finaste du, njut det är du så värd! Kram på dig!

    SvaraRadera