fredag 22 oktober 2010

AfterTvätt och Tapas

Äntligen fredag. Med fredagen kommer freeeedagsmyyyys!
Dock blev det tvättning halva kvällen.. men när man får i sig lite rödvin och tapas så blir det ju riktigt trevligt att tvätta :)
Tapas kanske inte stämmer bra. Men plockmat i alla fall. Baconlindande dadlar, massa blandande grönsaker, korv, kyckling, salami. MR B Arne Näss, klassiker på bordet.
MUMMA!
Va tvungen att smaka lite på vitlöksbrödet. Men förutom det höll jag mig från kolhydraterna.
Dock är det ju fredagsmys. Det betyder att jag får äta vad jag vill. Vilket jag gör... alltid, varje helg :)
Det är mitt sätt att hålla mig inom min bekvämlighets zon.
Strikt i veckorna, göra precis som jag vill till helgen.
Funkar bra för mig! :)

nä nu slipper ni mitt rödvinslull.
Nu ska jag avsluta kvällen meed lite orrebågar!
chipp å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar