onsdag 15 september 2010

TelefonTankar...

Funderar på att bli vuxen och skaffa ny telefon med abonnemang. Jag är ju (som många vet) en riktig fjortis!
Håller mig fortfarande till Comviq kontant :)

Men nu ska jag alltså ge mig ut i mobil djungeln!

Jag (som alla andra Svenssons) gillar ju IPhone! Som jag förstår det är det en grym surf mobil, har allt som jag behöver och vill ha. till och med angry bird är en hit och gör att den får plus i kanten... minus är att jag tycker att den är för stor.
Sedan har jag kikat på en herr Ericsson. Den är ju lite mindre... (när det gäller att surfa så antar jag att det är på gott och ont....) sedan finns det ju två sånna här X10 mini, ett med tangentbord och ett utan... den telefonen utan tangentbord har fått bättre rekommendationer...medans jag tänker att det är ju smart :P
Vad ska man välja?! Hjälp mig att bli klokare! ... eller mindre ovis :)

S E X10 mini


1 kommentar:

  1. Köp en Iphone 4, så kan jag ta den, och du kan få min gamla..... : )

    SvaraRadera