lördag 4 september 2010

Kan inte gå fel med Kräftkalas!

Igår var vi hemma hos det söta värdparet Johannes och Angelica!
Kräftor, aioli och nubbar på menyn.
Det kan ju bara Inte gå fel! (eller ja det kan man ju diskutera så här dagen efter :P)
Hur som helst var det precis som en skiva SKA VARA!
 :)
Däremot är jag inte kompis med göteborgskräftorna! Dem sticks och jag skärde ;) mig på dem hela tiden, flådda tummar idag. Nä tackar vet jag insjökräftisar, det får det bli nästa gång :)
Kvällen avslutades på plash (push) dansi Tansi
Idag
Kebab och soffläge!
försökte få bild på alla som va där, men lyckades inte särskillt bra,
eftersom ingen stod still och det var mörkt.
(inte för att fotografen va onykter...tror jag)
De flesta blev bara suddiga...

Vissa blev suddigare än andra! (hur var det med den regeln?)


Löjligt nöjt par!
Tack till alla som förgyllde vår fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar